Direktlänk till inlägg 17 februari 2015

kvällen är här

Av Olivia - 17 februari 2015 20:47

 hej mina kvällsvänner.

något nytt som hänt idag?

jag har nyss vart och tränat, ganska blåsigt ute men bollen höll sig ganska nära marken ändå. imorse väcktes jag utav mina katter som jamade utanför min dörr, 08.30 så efter det somnade jag inte om utan jag såg ett avsnitt av "one tree hill" innan jag gick upp.


var även några timmar och shoppade fast utan att handla... (hur nu det räknas in som shopping) men var mer med som ett bollplank som kunde säga "ja och nej". svåra beslut i klädaffärer alltså... jobbigt.


nu ska jag plugga samhällskunskap eftersom jag har ett prov på måndag efter lovet. får nog sätta mig ner och läsa lite i teoriböckerna för bil också.  



hoppas ni har en bra kväll, den kan svänga fort...

Love, differentlyunic

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 12 november 2015 19:27

hejsan, rehaben går bättre nu, men det är väldigt jobbigt och gör ont men det får det göra. Det är ganska stressigt i skolan nu också så det är mycket på samma gång. Nu ska jag skriva på min engelska, argumenterade text om Rasism  som ska skickas in ...

Av Olivia - 2 november 2015 20:36

Hejsan, jag gjode nyss ett set av mina rehabövningar och tänkte på en blogg jag läste en gång.. som jag alltid gör när jag inte vart med om något speciellt som jag ska vara med om så kollar jag upp allt om det! då hittade jag en blogg om resan på...

Av Olivia - 1 november 2015 15:17

hejsan! Jag har börjat känna att smärtan börjar mildras :) äntligen! Första veckan var inte rolig alls..! med morfintabletterna och smärtan, höglägehöglägehögläge.. Nu måste jag börja plugga allt det som inte blev gjort under lovet för imorgon ...

Av Olivia - 28 oktober 2015 14:12

nu är det 4 dagar kvar på lovet..sorgligt äre. Smärtan ligger i vila just nu så har kunnat plugga lite, positivt. Jag håller även på att läsa en bok, "jag,En" av David Levithan, det är en av de bättre böcker som jag har läst. Man känner igen sig i så...

Av Olivia - 26 oktober 2015 20:30

tjatja! var tvungen att sluta med morfinet för jag blev väldigt illamående och snurrig och konstig.. spydde upp all vätska och det lilla jag hade kunnat äta så valde att bara använda de starka alvedonerna. Detta betyder att jag har ondare men är kl...

Presentation

differentlyunic
18 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards