Direktlänk till inlägg 17 oktober 2015

längtansfull

Av Olivia - 17 oktober 2015 18:13

hejsan, allt jag tänker på är min korsbansoperation som ska ske på onsdag, jag vill ha den gjord nu, är rädd att jag blir sjuk innan för då måste jag vänta länge igen och det vill jag verkligen inte...


idag har jag handlat tv nya laddar, en till min mobil och en till min iPad.. onödigt men så bir det om man har sönder eller tappar bort dem..


imorgon ska jag träna dubbelpass i gymmet, slutspurten innan operationen :)


ha det bra i höstmörkret!

love, differentlyunic

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 12 november 2015 19:27

hejsan, rehaben går bättre nu, men det är väldigt jobbigt och gör ont men det får det göra. Det är ganska stressigt i skolan nu också så det är mycket på samma gång. Nu ska jag skriva på min engelska, argumenterade text om Rasism  som ska skickas in ...

Av Olivia - 2 november 2015 20:36

Hejsan, jag gjode nyss ett set av mina rehabövningar och tänkte på en blogg jag läste en gång.. som jag alltid gör när jag inte vart med om något speciellt som jag ska vara med om så kollar jag upp allt om det! då hittade jag en blogg om resan på...

Av Olivia - 1 november 2015 15:17

hejsan! Jag har börjat känna att smärtan börjar mildras :) äntligen! Första veckan var inte rolig alls..! med morfintabletterna och smärtan, höglägehöglägehögläge.. Nu måste jag börja plugga allt det som inte blev gjort under lovet för imorgon ...

Av Olivia - 28 oktober 2015 14:12

nu är det 4 dagar kvar på lovet..sorgligt äre. Smärtan ligger i vila just nu så har kunnat plugga lite, positivt. Jag håller även på att läsa en bok, "jag,En" av David Levithan, det är en av de bättre böcker som jag har läst. Man känner igen sig i så...

Av Olivia - 26 oktober 2015 20:30

tjatja! var tvungen att sluta med morfinet för jag blev väldigt illamående och snurrig och konstig.. spydde upp all vätska och det lilla jag hade kunnat äta så valde att bara använda de starka alvedonerna. Detta betyder att jag har ondare men är kl...

Presentation

differentlyunic
18 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards