Alla inlägg den 2 november 2015

Av Olivia - 2 november 2015 20:36

Hejsan, jag gjode nyss ett set av mina rehabövningar och tänkte på en blogg jag läste en gång..

som jag alltid gör när jag inte vart med om något speciellt som jag ska vara med om så kollar jag upp allt om det!

då hittade jag en blogg om resan påväg tillbaka från en korsbandsskada.. och det stod något i stilen "jag saknar att träna, att bara känna sig helt slut och svettig, det saknar jag"... och jag saknar också det nu..


Jag tänker på alla de fyspass som var såå jobbiga och känslan av att vara spyfärdig saknar jag.. det är så konstigt att känna så men man saknar allting med träningen!!! fan.. och med vetskapen att man har ca 1 år till med rehab gör att mina ögon börjar tåras.. att missa träningsmatcherna, seriestarten, de halkiga joggingturerna... fan vad jobbigt det är..


jag är väldigt motiverad på att komma tillbaka starkare, men fan va lång väg det är dit.. De som inte vart med om detta kan inte förstå.. Jag förstod inte det när flera jag kände drog korsbanden, jag trodde det inte var så jobbigt med rehaben men det är det!


aja, ha det gött, och uppskatta det ni har kära vänner!


love, differentlyunic

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

differentlyunic
18 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards